نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

سبد  حصیری حمل نوزاد  خود را برای آمدن نوزاد آماده کنید

هیچ چیز هیجان انگیزتر از آماده شدن برای تولد نوزاد شما نیست! از خرید تمام لباس‌های کوچک آن‌ها تا آماده کردن مهد کودک، می‌خواهید همه چیز برای زمانی که آنها می‌رسند عالی باشد. یکی از قطعاتی که والدین اغلب از آن به عنوان یک ضروری یاد می کنند، سبد موسی است، و سبد حصیری خاکستری موسی ما، مورد علاقه والدین (و نوزاد!) است!

 

ما می دانیم که به نظر می رسد قبل از به دنیا آمدن فرزندتان باید به یک میلیون و یک چیز فکر کنید، بنابراین، برای کمک به شما، کارشناسان خواب نوزاد ما در The Little Green Sheep این چک لیست مفید را برای تهیه یک مکان خواب با هزینه تهیه کرده اند. سبد موسی حصیری خاکستری ما .

 

اطمینان از داشتن بهترین پانسمان و لوازم جانبی سبد موزس برای کمک به کودک شما در زندگی جدید خود با شما و تا حد امکان راحت است.

تشک سبد موسی

اول از همه، باید مطمئن شوید که یک تشک راحت برای سبد موسی دارید تا کودک شما جایی برای خوابیدن داشته باشد. تشک

 

کامل موزس به اندازه کافی سفت خواهد بود تا از بدن در حال رشد نوزاد شما حمایت کند، در عین حال نرم و قابل تنفس است تا مطمئن شوید که او خواب شبانه خوبی دارد و سطح آن خیلی سفت نیست.

 

سبدهای موزس حصیری خاکستری ارگانیک ما فاقد مواد شیمیایی و به طور طبیعی ضد حساسیت هستند - بنابراین نه تنها کودک شما راحت خواهد بود، بلکه کاملاً ایمن خواهد بود.

 

اگر خرید یک سبد حصیری خاکستری موسی را از The Little Green Sheep انتخاب کردید، یک تشک ارگانیک نیز در آن گنجانده شده است ، بنابراین لازم نیست نگران خرید جداگانه آن باشید - در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود (که هر دوی اینها زمانی ارزشمند هستند. به دنیا آمد!)

 

با این حال، توصیه می کنیم همیشه یک یدکی از همه چیز را برای زمانی که به آن ریخت و پاش اجتناب ناپذیر می رسد در دسترس داشته باشید. شما هرگز نمی توانید خیلی آماده باشید!

 

اگر هماهنگ کردن همه چیز در مهد کودک شما برای شما مهم است، باید ملافه سبد موسی را بخواهید که با سبد، مبلمان و سایر وسایل نرم شما مطابقت داشته باشد.

 

بسیار مهم است که هر تخت خواب کودک کاملاً قابل تنفس و سبک باشد تا کودک شما هنگام خواب زیاد داغ نشود.

 

دستورالعمل‌های فعلی NHS بیان می‌کند که «دمای طبیعی در نوزادان و کودکان حدود 36.4 درجه سانتی‌گراد است »، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که بستر سبد موسی شما باعث گرم شدن بیش از حد آن‌ها نمی‌شود.

 

در اینجا مطمئن شوید که کودک شما راحت است، اولویت اول است، اما چه کسی می گوید که شما هم نمی توانید استایل داشته باشید

ورق های نصب شده

طیف منحصر به فرد ما از ملافه های کودک به گونه ای طراحی شده است که کاملاً با سبدهای حصیری خاکستری موزس ما جفت شود. رنگ های سبد Dove، Dove Gray و Dove Rice Moses همگی دارای روکش تشک مناسبی هستند تا بتوانید ظاهری کامل ایجاد کنید.

 

ورق های سبد موزس در مجموعه ما با ترکیبی مجلل از کتان و پنبه ارگانیک ساخته شده اند که باعث تنفس و راحتی برای کودک شما می شود.

پتو نوزاد

علاوه بر ملحفه‌ها و محافظ‌های تشک ، خرید یک پتوی کودک با کیفیت خوب نیز مهم است که کودک شما بتواند در آن قرار گیرد

. وقتی خواب هستند خیلی گرم است

ما قویاً از والدین می‌خواهیم که هیچ ملحفه یا پتوی گشادی را در سبد موسی نوزادشان نگذارند، زیرا ممکن است خطر خفگی بالقوه باشد. همیشه ملافه‌ای را که استفاده می‌کنید محکم بچسبانید و مطمئن شوید که از صورت آن‌ها دور باشد. برای تطبیق با سبد حصیری خاکستری موسی شما، مجموعه‌ای از پتوهای نوزاد بسیار نرم

را داریم که اندازه مناسبی برای بغل کردن کودک شما دارند.

کیسه خواب نوزاد جایگزینی عالی برای قرار دادن نوزاد در رختخواب و ملحفه های لحافی است که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد کودک در طول شب شود. کیسه خواب های

ما به دو صورت 1 تاگ یا 2.5 تاگ موجود است. کیسه خواب های 1 تکه برای ماه های گرم تر مناسب هستند، در حالی که کیسه خواب 2.5 برای ماه های سردتر و شب های زمستانی که نیاز دارید کمی بیشتر لایه لایه کنید، مناسب است و از حفظ دمای بدن کودک در دمای تنظیم شده اطمینان می دهد. پاپرهای زیر بغل به این معنی است که می توانید کیسه خواب را متناسب با اندازه کودک خود تنظیم کنید، و بسته شدن زیپ آن باعث می شود که به راحتی کودک خود را برای تغییرات سریع داخل و خارج کنید. آنها واقعاً برای کمد لباس هر نوزاد تازه متولد شده ای ضروری هستند! اگر هنوز مطمئن نیستید، راهنمای خرید کیسه خواب نوزاد ما را بخوانید.

آستر سبد موسی

آسترهای سبد موزس یک لایه محافظتی نرم بین کودک شما و خود سبد موزس ایجاد می کند و آنها را برای هر والدینی ضروری می کند.

 

سبد موسی حصیری خاکستری شما با آستری از قبل تعبیه شده است، اما ما می دانیم که والدین دوست دارند هر از چند گاهی ظاهر سبدهای موسی خود را تغییر دهند. به علاوه، همیشه داشتن یک یدک خوب است. آسترهای لحافی سبد موزس

ما یک لحاف پوشیده شده را برای محافظت از پوست کودک شما فراهم می کند و به راحتی آنها می افزاید . از طرف دیگر، آسترهای بافتنی سبد موسی ما همان سطح راحتی و محافظت را ارائه می دهند، اما با سبک سنتی تر سبد موسی. هر دو گزینه در رنگ‌هایی برای مطابقت با سبد حصیری خاکستری موسی شما نیز موجود هستند.

کیسه خواب نوزاد

آستر سبد موسی

پایه سبد حصیری موسی

آخرین چک لیست ما یک پایه سبد موسی است، و این یک مورد مهم است.

 

داشتن پایه سبد موسی برای نگه داشتن کودک شما در ارتفاع کامل زمانی که در سبد موسی خود قرار دارد و همچنین اطمینان از پایداری و ایمن بودن آن در هنگام خواب ضروری است.

پایه های سبد سنتی موسی

سبدهای موزس حصیری خاکستری ما دارای پایه قابل تنظیم و تاشو هستند تا راحتی و ایمنی کودک شما را تضمین کند و در صورت عدم استفاده، ذخیره سازی آسانی داشته باشد.

 

میله‌های نگهدارنده چوبی به این معنی است که سبد حصیری کودک شما به طور ایمن در جای خود قرار می‌گیرد و به شما اطمینان کامل می‌دهد که کودک شما وقتی در سبد موسی قرار دارد ایمن است.

سبد موسی با پایه گهواره ای

بسیاری از نوزادان با یک حرکت ملایم تکان دادن آرام می شوند ، به همین دلیل است که ما یک پایه سبد تاب دار موسی نیز در دسترس داریم.

 

سه راکر چوبی محکم برای ایجاد حرکت تابشی ملایم در هنگام خواب کودک شما مناسب هستند.

از پایه های سبد موسی خرید کنید

چرا والدین (و نوزادان) سبد موسی حصیری خاکستری ما را دوست دارند؟

بارها و بارها والدین همیشه به ما می گویند که چرا سبد حصیری خاکستری موسی ما را دوست دارند.

 

کارشناسان خواب نوزاد ما در گوسفند سبز کوچولو با در نظر گرفتن خواب کودک شما، تمام جنبه های سبدهای حصیری موسی را با دقت طراحی و ایجاد کرده اند. از روتختی شیک و سبد موزس گرفته تا ساختار خود سبد، ما امن ترین و راحت ترین محیط خواب را برای کودک شما ایجاد کرده ایم.

 

بسیاری از والدین متوجه می شوند که سبد موسی را به جای تختخواب برای نوزاد خود انتخاب می کنند، زیرا این روش سنتی تری برای خواباندن نوزاد است و آنها دوست دارند که سبد را به راحتی جابه جا کنند.

 

برخی حتی دریافتند که انتخاب سبد حصیری موسی و تخت یا تخت خواب بهترین راه حل برای نوزادشان است.

 

جدای از آن، سبد حصیری خاکستری موسی ما به لطف رنگ خنثی، به خوبی با هر سبک و دکور مهد کودکی مطابقت دارد. (اگر به مقداری الهام از مهد کودک نیاز دارید، سبک مهد کودک روستایی برای سبد حصیری خاکستری موسی ایده آل است، اما می توانید با دلخواه ترکیب و مطابقت دهید).

با گوسفند سبز کوچولو برای ورود کودک خود آماده شوید!

اطمینان از اینکه همه چیز را در این چک لیست برای سبد موسی حصیری خاکستری و کریر حصیری خود دارید، به تضمین یک محیط خواب آرام و آرام برای نوزادتان کمک می کند.

 

می توانید مجموعه سبدهای موسی خاکستری ما را از اینجا در گوسفند سبز کوچک خریداری کنید و برای ورود فرزند کوچک خود آماده شویم

منبع:

https://www.thelittlegreensheep.co.uk/journal/news/grey-wicker-moses-basket/





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: